Шу кунларда Бангкокда (Таиланд) биринчи ATR72-600 самолётини Silk Avia компаниясига топшириш жараёни давом этмоқда. Бу авиаташувчи томонидан Jetcraft Commercial Limited билан келишув асосида сотиб олинган учта самолётдан бири (2019 йилда ишлаб чиқарилган).
![](/media/de395a09-2df6-7387-e8ca-52c4d4662f9d.jpg)
Silk Avia жамоаси самолётнинг техник ҳолати ва унинг ҳужжатларини текширишувдан ўтказди ҳамда биринчи синов парвозини амалга оширди.
Шунингдек, ҳозирги кунга келиб ҳаво кемасини техник қабул қилиш якунланди – бир ой давом этган C-check дан сўнг (ҳар 5000 парвоз соатида бажариладиган техник хизмат кўрсатиш шакли) самолёт техник кўрикдан ўтказилганлиги тўғрисидаги гувоҳнома имзоланди.
Айни дамда яна бир муҳим ҳужжат – самолётни Тошкентга олиб келиш учун зарур бўлган экспорт сертификати тайёрланмоқда. Рухсатномаларни тайёрлаш билан бир қаторда самолётни Silk Avia ливреясига бўяш ишлари ҳам олиб борилади.
Шундан сўнг ҳаво кемаси доимий базаси – “Тошкент” аэропортига йўл олади, у ерда ҳам ҳаво кемаси эксплуатант сертификатини олиши лозим бўлади.
Шу билан бирга, Ўзбекистоннинг биринчи минтақавий авиакомпанияси томонидан сотиб олинган иккинчи самолёт ҳам C-checkдан ўтказилиши бошланган.
Манба: Ўзбекистон Республикаси транспорт вазирлиги