O`zbekiston Respublikasi
Hukumat portali

Arxiv
2024
Kalendar

Voqealar

Du Se Ch Pa Ju Sh Ya
Portalda yangilik
  • Sen –qudrat manbai, saodat maskani, jonajon O‘zbekistonim! Batafsil>>>
  • Ommaviy savdolar orqali sotilishi belgilangan davlat mulki obyektlari Batafsil>>>
  • "Davlat organlari ijtimoiy tarmoqlarda" sahifasi Batafsil>>>
  • Jonajon O‘zbekistonim, mangu bo‘l omon! Batafsil>>>
  • “Ochiq byudjet” sahifasi Batafsil>>>

Aholi qaysi tashkilotlardan ko‘proq norozi?

2018-02-26 | Jamiyat

Odamlarni ayni paytda qanday muammolar ko‘proq qiynamoqda. Ular ko‘proq qaysi tashkilotlar faoliyatidan norozi bo‘lmoqda? Bozor munosabatlari sharoitida iste’molchilar haq-huquqlari qanday himoya qilinyapti?

O‘zA muxbiri bilan suhbatda O‘zbekiston iste’molchilar huquqlarini himoya qilish jamiyatlari federatsiyasi raisi Jahongir SARIMSOQOV bu savollarga javob qaytardi.

– Tahlillar 2017 yildagi murojaatlar soni o‘tgan yildagidan 4 ming 219 taga ko‘payganini ko‘rsatmoqda. Ariza va shikoyatlarning 12 ming 976 tasi, ya’ni 91,9 foizi ijobiy hal etilishi natijasida iste’molchilarga yetkazilgan 4 milliard 397 million 410 ming so‘m zarar qayta hisob-kitob qilib berildi.

Kelib tushgan murojaatlar tahliliga e’tibor qaratadigan bo‘lsak, ularning katta qismi tabiiy gaz ta’minoti (4 ming 389 ta – 31,1 foiz), savdo (3 ming 320 ta – 23,5 foiz), elektr ta’minoti (2 ming 201 ta – 15,6 foiz) ga taalluqli ekanini ko‘rsatmoqda.

Shuningdek, kommunal xizmat ko‘rsatish (742 ta – 5,3 foiz), suv ta’minoti (506 ta – 3,6 foiz), transport (273 ta – 1,9 foiz), aloqa (317 ta – 2,2 foiz), sog‘liqni saqlash (264 ta – 1,9 foiz) yo‘nalishida ham murojaatlar ko‘pligi kuzatiladi.

Поделиться